fredag 24 april 2009

Vi utsätts inte för mer än vad vi beräknas att klara av!


Jag lider med henne. Rädslan, oron, ängslan, frågorna, kommer det att göra ont? hur mycket? hur länge?....

Vi ställs framför olika val i livet, varje dag, varje timme, varje minut gör vi olika val, vissa är lätta och andra mer svåra. Vem väljer vad som är det rätta valet när man känner att man inte kan avgöra det själv. Nån sa åt mig en gång att när man verkligen inte vet vilken väg man ska ta så ska man följa sitt hjärta för det kommer att leda dig till den rätta utvägen. Hmmm, det låter så lätt.... Är det lätt!?

"Du vet vem du är"
och jag vill bara berätta för dig att jag tror på dig och jag tror på att du gör dom rätta valen i livet, val som är bra för dig själv. Livet är tufft men jag kommer att följa dig varje meter du tar, så länge tårarna faller så kommer jag att finnas där och torka upp var än utav dom.
Så länge man har folk som bryr sig runt omkring en så blir ens resa mycket enklare.
Jag ska göra så gott jag kan.... Puss på dig syrran!




Inga kommentarer: