lördag 4 april 2009

Sojamjölk är inte super gott i kaffe! Sött och sliskigt!

Vanilj shakes till frukost, känns som om jag har dragit in Cherry i en mat hysteriii *Skrattar*

Cigg och kaffe på balkongen, vaaaarmt och skönt. Jag blir en helt annan människa om jag bara får lite sooool. Ska förmodlingen med lilla familjen upp till Hemlingby, men jag känner mig redan stressad över att jag ska hinna göra allt som jag "MÅSTE" göra idag.

1. Tvätta håret, fööööna och locka.

2. 4 km i Hemlingby

3. Systembolaget ( inköp JÄÄÄÄGER )

4. Laga "Lunch"

3. Göra mif ordning ( 2 timmar hahaha )

4. Möta upp Shorty J och bege sig hem till Anna 18.00.

5. Möta upp bror 19.00

6. På med sneeakerzarna och bege sig till "Villan"

7. Förhoppningsvis så behöver jag inte skriva att Cherry måste komma och hämta mig efter jag har simmat i spyor!!! HAHAHAHAHAA


B safe and I love ya´all !! Saknar min Myra liteee....

Inga kommentarer: