onsdag 15 april 2009

Hörde att Rihanna och Chris Brown ska göra en duo "Love hurts" *LOL*

Pollen tider, huvudvärk som dunkar, snorig näsa och sjuuuukt påfrestenande! Är helt slut som artist. Ont i halsen också... Hahha ska man klaga på nått mer när man ändå är i farten!?
Ska bli skönt med semester snart iallafall.... Vila vila vila viiiiila *Längtar* Tror att det är bra att jag får chilla lite så man hinner ikapp sig själv lite. Jag är trött, väldigt trött.... Orkar knappt prata med folk.

Awww Lion dub, Gävles stolthet ska spela på Solo i slutet Maj och SJÄLVKLART planeras det in samtidigt som jag ska åka till Tunisien. Synd, tycker juh om :( Trodde jag skulle få rocka med storesyster raggamuffin och Anna, like back in the days.... Girlllly giiiirlllly gööööörrrliiiiiiii :) Hmmm, funderar fresten på när man skulle bli bjuden på bullfest på Lugnagatan, saft oxå kanske :) Har man lovat så har man Marie ;)






Skulle kunna skriva hur mycket som helst, men har jobbat hela natten och borde faktiskt första sova lite så att hundarna kan få gå på en lååångis senare. Tänkte dra lite tragiskt dåliga skämt om Rihanna och Chris men jag lämnar det till nästa inlägg. Läst om att dom skulle göra en dou som heter "Love hurts" btw *LOL*

Love ya´all, B safe and break a leg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gullirullan självklart blir det bullfest snart,missar du liondub fy fan det hade varit naaajs! Puss på dig sugarlove Marie

Anonym sa...

Liondub FUCKING RULES du hade valy min älsklings låt jag älskar den

E.v.e sa...

Bullfest, Bullfest HEEEELA daaannnn!!! :) *förväntansfull*