onsdag 23 december 2009

Jävla byggjobbare!


När dom gjorde sammrusten i min lägenhet så var det nån klantig jäkla byggsnubbe som slog ner min perkulator i golvet ( torkade inte ens upp efter sig, vilken lirare). Den gick sönder i handtaget och jag blev tokig. Ringer projektledare och ber om en ny. Han skulle fixa det. Efter X antal dagar med snabbkaffe (som man blandar direkt i hett vatten, smakar skit) så kom en tanig liten kille upp med en ny OBH NORDICA perkulator. Detta efter jag ringt och tjatat om den i nästan 2 veckor. SJÄLVKLART, så fattades själva silen. Detta hände på en Fredag och han lovade mig att han skulle fixa en ny tills på Måndag.

Måndagen kom men ingen perkulator. På onsdagen plingade samma taniga kille på dörren. ÄNTLIGEN så skulle jag få dricka lite kaffe till frukost. MEN självklart så har dom gjort något jäkla hemmabygge till sil och perkulatorn funkar inte alls. Fan i helskotta vad irriterande alltså. Det blev en jukskinksmacka och ett glas mjölk. Gud vad jag saknar mitt Älskade kaffe.... Nu skiter jag i det hela och går och köper mig en ny kaffebryggare SJÄLV! och jag vet vart jag ska skicka räkningen hahahha :)

Inga kommentarer: