lördag 12 december 2009

Status: Smått grinig och trött!

Så vad har hänt i mitt på senaste då!?
Mått sjukt dåligt över att jag ej har kunnat bo hemma pga stamrusten. Dock uppskattar jag verkligen Annas hjälp, hon öppnade upp sitt hem för oss. Tack tack tack :) Fint av dig...
Stamrusten e nu klar och ingen kan förstå hur lycklig jag är att få vara hemma under mitt tak. Känner mig utvilad och jag har levt i min älskade soffa dom senaste dagarna.
Synd att man ska flytta snart, sjukt fiiiint badrum, kan inte bli snyggare.

Alla julklappar är färdig köpta. Skönt men dyrt, nada cash kvar nu, vilken ångest, bara den 12 dec än och kontot är blankt. Inte nog med att jag tappat bort mitt VISA kort, spärrat nu.... Haha vilken slarv majja jah e alltså. Julen firas på jobbet och hos pappsen med hela familjen.
Nyår firas i Nusnäs med min andra lilla familj, åker dit 30 Dec men är hemma igen redan den 1 Jan.

Just jah, en sak till som har irriterat mig som helvete idag, Varför e det alltid såhär!? Varför lär man sig aldrig? Varje gång jag lånar ut pengar eller lägger ut pengar för nån annan, så sitter man där sen och funderar på om personen aldrig ska lämna tillbaka dom. Ställa upp och låna ut pengar hit och dit sen blir personen tyst som musen.
Såhär funkar jag, jag lånar gärna ut pengar, för att jag litar på personerna jag lånar ut till, men då förväntar jag mig att denna person även lämnar tillbaka pengarna på utsatt tid OCH ATT JAG EJ BEHÖVER BE OM DET. Jag skäms inte, visste skulle jag kunna fråga det, men ska man verkligen behöva det!? Om personen som det nu handlar om hade lämnat tillbaka pengarna så hade jag sagt att det var lugnt, att jag inte ville ha tillbaka dom, men när personen i fråga håller på och myglar och inte ens nämner något om lånet... SO FUCK IT!!!! Ge tillbaka cashen + RÄNTA f-n.


Nu sitter jag här, efter en hel dag med julklapps snöre trassel och svettiga och stressiga människor på IKEA, pms har man också och jag VET att jag irriterar mig på skit saker sen om egentligen inte ens bryr mig om. Jag är en sur och grinig människa. Nu ska jag dricka vatten ur min Folktandvården vatten flaska och käka lite IKEA chips. Kanske ska tjuvkolla på en film som jag lovat att jag ska vänta med att se hehehehe

Jag Älskar Er alla ändå,
Älska mig fast att jag är en surtant ibland!!!

Inga kommentarer: