söndag 13 december 2009

Lussilääälääää Lussilääälääää

Snön faller ner.... Flingan är glad, Mia har trooojanska hästar som gallopera på sin nya laptop (5min på internet var det enda som behövdes haha), stör mig på att Bobby inte valde Jane i Mammas pojkar ( erkänner, visst har jag följt skiten, btw Bobby och Julias förhållande höll väl typ 1 vecka efter dom kommit hem ifrån inspelningarna hahaha), mina stackars fiskyngel har dött, min köttfärssås smakade nada, ska på sinnesro i Forsbacka, mår lite smått dåligt över att jag missar lillgrabbens hockey träning idag och jag ska till tandläkaren imorgon pga en ilande tand som gör så djävulens ont, imorgon är det dax att skriva kontraktet på den nya lägenheten. Thats IT :) Söndag och helgen e slut, ny vecka framför mig, spännande!

Inga kommentarer: