tisdag 22 december 2009

Om du snackar skit om andra....


Jag har precis haft en sms kontakt med någon som verkligen var på en 12 årings nivå, höll på att skratta ihjäl mig när jag såg vad personen svarade på mitt mess att jag inte ens pallade att skicka något svar tillbaka. När man inte vet vad man ska svara på frågor man får så kan "folk" lätt skriva något larvig och osammanhängande tillbaka istället, problem att formulera sig kanske? Eller så visste personen att jag redan hade sett igenom det hela och att det inte gick att ljuga nå mera??? Hahaha sjukt larvigt iallafall. Önska jag kunde skriva ut hela sms historian här, men då skulle det kännas som om jag lägger mig på samma sketna nivå som personen ifråga. Hahahaaaa !!!! roligt va det!

Jag har insett en viktig sak idag. Något som jag ska bära med mig i resten av mitt liv. Önska att jag kunde dela med mig utav det, men det kan jag inte heller göra... Tråkig jag är idag haha massor utav hemligheter.

Om du snackar skit om andra, säger det mer om DIG själv än om den personen du snackar om.


Jag är så nöjd och glad över MITT liv som jag lever. Är inte rastlös i själen längre.... jag kan skratta åt sådana här grejer nu, något jag hade flippat på förr i tiden. Det hela visar att jag har tagit mig över det hindret och är påväg på en ny spännande väg i livet! Skratta är härligt.... Orka (*skrattar*) något annat än det!??

Inga kommentarer: