torsdag 20 oktober 2011

AXA - Vi ger dig kraft att lyckas! (?) ( VI GER DIG ÄVEN SPANNMÅLS INSEKTER PÅ KÖPET! )


Gröt till frukost... Trodde jag ja! Spannmålsinsekter (ägg, larver och fjärillar!) och svamp levde sitt eget lilla söta liv i min oöppnade förpackning,
MMmmmm GOTTIS, larver *MUMS*!!!!
(?)
09:30 öppnar AXA´s konsumentkontakt och jag ligger på telefon redan 09.29.
Tydligen så är detta rätt vanligt med spannmålsinsekter i AXA produkter (ev. i alla spannmåls produkter),
några samtal per dag får dom tydligen in enligt denna övertrevliga kvinna på andra sidan tråden. Hon håller ett snabbt men ändå för långt föredrag om spannmåls insekter, jag börjar hulka, det gjorde det inte lättare direkt eller mer oförlåtligt att jag har insekter som kryper runt i mitt kök.... i en instängd påse... men ändåååååå!
SNUSK AXA!!!
Jag som har käkat produkter ifrån AXA under en längre tid
kan inte låta bli att äcklas av allt äckel jag ev. har fått i mig under åren. Som plåster på såren så skulle jag få lite kuponger så jag kunde hämta ut produkter från AXA gratis. Men hallååå, vad är det ni på AXA inte fattar? Jag tycker att ni är äckliga och så inåt helvete för jävla övertrevliga på telefon,
jag vill aldrig käka Era snuskiga produkter/varor längre.

VÄGRAR AXA I FRAMTIDEN
(lr kanske... vägra GRÖT, det är ju rätt snuskigt ändå haha)!!!





Inga kommentarer: