tisdag 25 oktober 2011

Erkänn att ni tycker att det är lite kul!? :)

Namn: Eveline

Piercingar: Öronen (9-10st hål typ!), tungan.
Tatueringar: Yes :)
Längd: 173cm.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blond.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i någon större stad.
Tänker du på självmord: Nej fy, livet är för bra för det.
Dricker du alkohol: Ibland.
Använder du droger: Nej!
Röker du:
Bara med Anna och Klas :)
Vilket shampoo använder du: Det som finns till hands haha.
Vilken parfym använder du: Men åhhh, vad hette den nu igen! (?)
Vad är du rädd för: Att inte få uppleva hur det är att bära ett barn i magen, att någon i min närhet ska få någon dödlig sjukdom, att INTE vara älskad, att sluta utvecklas.
Gillar du att tvätta:
HATAR!
Gillar du berg- och dalbana: ÄLSKAR!

SENASTE..
Film du hyrde:
Hyra man film längre?
Film du köpte: Köper man filmer nu för tiden?
Låten du lyssnade på: Nån konstig remix...
Låten du hade på hjärnan: "I ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut..." osv osv osv
Personen du ringde: Mamma :)
Tv program du tittade på:
Family guy.
Personen du tänkte på: William.

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ohhh ja!
Gråtit över en flicka: Mjaaa....
Varit i slagsmål: Slagskämpe!
Blivit arresterad: Nja...

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Har väl hänt nån gång, tror jag. Hur kan man veta vad kärlek är, egentligen alltså!?
Gånger ditt hjärta brustit: Jag vet inte, men det har ju känts några gånger genom åren.
Hjärtan brustit på grund av dig: Ett par, skulle jag faktiskt våga påstå. Tyvärr..
Tjejer du kysst: Kysst "på skoj" är väl en massa men 1 utav kärlek :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 5 -7 gånger skulle jag tippa. :)
Ärr du har på kroppen: Oj, en hel del!

SENASTE..
Bok du läste:
"När en förälder plötsligt dör"
Personen du fick mail av: Nelly
Personen du fick brev av: AXA.
Personen du fick sms av: Mor
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, det skulle se ut det, om man skulle packa ihop alla alltså! Men min "lilla" familj, delar av min "stora", käkade middag idag :) Gör vi varje dag!
Saken du köpte: 2 linnen på Gina.

Vad har du gjort idag: Vad har jag INTE gjort är en bättre fråga!
Var det kul: Lagom road.
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 05:45 - 06:15, ALWAYS!
Gillar du att slåss: MEN WTF! Cp fråga... gillar att bitas så lite våldsam är jag väl!
Vad ska du göra idag: "Natt" nu så nu ska jag soooooooova!
Är du seriös: Ibland, oftast!
Vad är du allergisk mot: Super känslig mot laktos/mjölksocker, pollen.
Var har du ont:
Magen, HELA dagen :(
Använder du hårspray: Ibland, inte så ofta..
Kan du stå på händer: Ska testa, återkommer med svaret sen!
Favorit serie: Följer inget just nu, skönt d! Jag blir lätt hooked.
Håkan Hellström eller The Ark: Dom i en duo kanske!?
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Winnerbäck, såklart!
Salt eller socker: Salt salt salt!!!
Gillar du ketchup: Det är ok.
Är du glad nu: Sisådär!
Var du glad igår: Gladare idag!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja. (?)
Vad dansar du till: Allt med bra bas.
Stockholm är: Överskattat!
Göteborg är: en stad där "alla" har en sjukt sexig dialekt!
Kan du sjunga: Ah visst! :) haha (Jag har ju ljugit förr.)
Mer värt än guld: Min familj.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: Thailand!

Inga kommentarer: