tisdag 11 oktober 2011

Nu sätter vi punkt för det här....


Det har gång på gång efterfrågats "Före och efter bilder" "Fet och mindre fet" "Tjockis och mindre tjockis", älskade förr själv att sitta och kolla på före och efter bilder på andra. Själv så har jag nu blivit himla trött på allt som har med vikt att göra. Känns som om det är det enda folk pratar om eller frågar mig om nu för tiden.

Kommer att lägga ut dessa extremt privata bilderna ( nästan ocensurerade ) där jag BTW ser rätt så sliten ut (Alla har ju sina bra dagar och mindre bra dagar, men jag vill abso
lut inte skrämma någon) både på före och efter bilderna haha men där ni kan se vad som har hänt dom senaste 10 månaderna! Efter detta inlägg så kommer det ej bli några mer inlägg med före och efter bilder, jag hoppas det är OKEJ och att det inte skickas några mer kommentarer om detta (ni skriver alltid att ni vill vara privata och nu hat jag tagit det beslutet att all denna vikt hetts är privat för mig i fortsättningen)!, himla tröttsamt! Någon frågade även om jag NU är sjuk eller lider av någon form av ätstörning, SVARET ÄR NEEEEEEJ, jag är varken sjuk eller lider av ätstörningar ev. ett matmissbruk som sitter kvar och gror lite smått bakom pannbenet som ev. kan kallas en ätstörning, något som jag alltid kommer att få jobba emot men jag har lärt mig att leva med det. MEN ätstörningen har endast gjort att jag gått upp i vikt ( olika det där vettniii, vissa går ned medans andra går upp utav sina ätstörningar, pratas oftast endast om dom som går ned i vikt!!!), ätstörningen har absolut inget med min viktnedgång att göra.

JAG MÅR BRA ALLIHOPA OCH HOPPAS PÅ ATT EV. GÅ NED NÅGRA KILON TILL FÖR ETT HÄLSOSAMMARE LIV. NI FÅR RESPEKTERA ATT JAG EJ KOMMER ATT GÅ IN PÅ HUR JAG GÅTT TILL VÄGA FÖR ATT NÅ DEN VIKT SOM VÅGEN VISAR IDAG, JAG VILL EJ PÅVERKA NÅGON I SITT MÅL ATT NÅ ETT HÄLSOSAMMARE LIV DÅ JAG EJ TROR ATT DEN VÄG JAG GÅTT ÄR DEN ULTIMATA ELLER BÄSTA VÄGEN ATT NÅ DIT.




JAG VILL PASSA PÅ ATT TACK
A ALLA MINA NÄRA OCH
KÄRA SOM ALLTID HAR STÖTTAT MIG
GENOM VÅTT OCH TORRT. NI HAR VARIT HELT OTROLIGA ALLIHOPA! SPECIELLT TACK TILL MIN ÄLSKADE MARIA SOM VERKLIGEN HAR FUNNITS DÄR FÖR MIG NÄR JAG HAR KÄNT MIG VILSEN I DENNA (FÖR MIG) NYA VÄRLD! F-N VAD JAG HAR DET BRA SOM HAR ER!


Inga kommentarer: