måndag 10 oktober 2011

Jag fick en fråga ang. min viktnedgång... Flera före och efterbilder efterfrågades. Alltid skoj med bilder (jag vet!) MEN.....

...... grejjen är den att jag har varit viktstabil dom senaste månaderna. Gått upp och ned lite men hamnat på samma vikt igen. HIMLA SKÖNT TYCKER JAG, men jag skulle ljuga om jag inte hoppades på att några till kilo skulle ramla av. Jag måste börja träna ordentligt igen, JAG SKA, men just nu så är det himla skönt att bara slappa :) haha!!!! Jag ska kika igenom lite bilder på min kamera och klippa ihop lite bilder från nu och förr. Men det har inte hänt något nytt på den fronten. Skoj att ni frågar hur det går och så, roligt!!! Önskar Er alla lycka till med Ert hälsosammare liv.


(glöm aldrig bort att det aldrig är bra att hålla på att banta för länge eller följa en viss diet. Jojobantning är FARLIGT. Sluta med sånt, ingen mår bra utav det!
Se ett mål att bli hälsosam istället för att ha målet att bli size zero,
ni kommer att
må himla mycket bättre utav det)


Inga kommentarer: