måndag 10 oktober 2011

Fjärran Höjder idag :) och en vitamin fråga :)


Idag så ska vi åka till Fjärran och mysa.
Hämtar lillgrabben tidigare i skolan då vi först
ska iväg på ett möte.
Sedan så bär det vidare till Fjärran höjder där vi ska
mysa hela eftermiddagen tillsammans.
Sitta i bubbelpoolen och snacka skit om vad som händer
runt omkring oss, det där varma bubblande vattnet får oss båda
att slappna av och prata om det vi behöver prata med varandra om.
När lillen hoppar trampolin ska jag simma 1000 m.
Förmodligen så kommer jag få en känsla av att jag håller på att frysa ihjäl
(himla vanlig känsla nu för tiden när jag har mindre hull på kroppen som håller mig varm!)
och kastar mig i bubbelpoolen igen redan efter 200 m.
Jag vet att vi kommer att få en mysig idag så det ser jag fram emot.
Nu ska jag dyka ned i badkaret och d
ejta min rakhyvel.

BTW, EN LITEN FRÅGA, ENLIGT MIN DIETIST SÅ KAN MAN FÅ I SIG FÖR MYCKET AV
VISSA VITAMINER NÄR JAG JONGLERAR MED OLIKA KOSTTILLSKOTT.
JAG ÄTER EN DOS MED VITAMINER VARJE DAG MEN HAR ÄVEN EN TANKE ATT BÖRJA
MED YTTERLIGARE 1 TAB. MED ETT TILLSKOTT
SOM INTE FINNS I DOM TAB. SOM JAG ÄTER IDAG.
MEN DET BLIR LITE DUBBELT UPP UTAV VITAMINER (SOM FINNS I BÅDA TAB.).....
VARIT RUNT OCH KIKAT OM MAN ENDAST KAN FÅ TAG I DET PREPARATET JAG ÄR UTE EFTER (I EN TABLETT) MEN HAR TYVÄRR EJ LYCKAT
S FÅ TAG I NÅGOT SOM ENDAST INNEHÅLLER DET.
MEN NU TILL FRÅGAN,

VAD KAN HÄNDA OM MAN EV. SKULLE FÅ I SIG LITE FÖR
MYCKET VITAMINER PER DAG ÄN VAD SOM REKOMMENDERAS??

Glömde fråga om det och dom är himla svåra att få tag i där uppe på sjukhuset.
Så är det någon som vet svaret så uppskattar jag om du delar med dig utav svaret.
Ska kika vad det handlar om för vitaminer som det ev. blir "för mycket" utav.



Puss på Er allihopa!



Inga kommentarer: