torsdag 12 juni 2008

Inte konstigt att vi kvinnor saknar sexlust!

Han lutar sig tillbaka i soffan, det ekar ett högt ljud genom rummet, usch kan inte fattar hur han kunde släppa sig sådär, och i MIN soffa framför allt.
Han halsar i sig halva ölen, lägger upp fötterna på bordet, släpper ut tarmluft igen.
Klart att jag vet att alla fiser ibland, men inte sådär, helt oberörd lixom.

Han lyfter upp armen och luktar sig i armhålan, han drar in ett djup sniffande som om han har luktat på den finaste rosen. - Jag borde duscha säger han sen.
Och tvätta dig i rumpan tänker jag som sitter MINST 3 meter ifrån honom,
på andra sidan utav soffan, vill inte ens kolla åt hans håll utan jag fortsätter och kolla på tv och lossas som om jag inte hör honom prata.

Han rättar till pungen och drar lite i kallingarna, gnuggar sig i ögonen och
frågar om det inte finns nått annat på tv än Cityakuten.
- Dom visar juh bara en massa blod och skit, det är juh äckligt säger han sen.
Blod och skit tänker jag, den enda som är äcklig är DU, punggegg på handen, prupp i kallingarna och svettpartiklar i näsan.

Jag byter kanal, fotboll såklart *suckar*, skuttar upp ur soffan som om jag rymmer ifrån en stångande tjur, ut i köket och diskar.
- Älskling, kan jag få en till Öl ropar han.
Mina händer är helt blöta och fulla med skum men ändå sträcker jag mig in i kylskåpet efter den där flaskan. Jag ställer ölen på bordet, han kollar upp på mig med en irriterande blick,
- Är du tvungen att gå framför tv frågade han sen.
Jag ger honom bara en blick och tänker för mig själv
- Är du tvungen att vara här hemma överhuvudtaget?
Jag går ut i köket och avslutar mitt diskande. Jag hör världens raaap ifrån vardagsrummet, varför måste karlar hålla på å rapa bara för att du har druckit lite öl!?

Får man det här på köpet om man väljer att leva tillsammans med en karl eller är det dax att bli homosexuell så man kan leva ihop med en normal människa!?
Karlar är djur.

Och inte undra på att kvinnor klagar på för liten sexlust i detta manssamhälle!?

Inga kommentarer: