torsdag 19 juni 2008

William är sin mamma lik!

Jag har många underbara människor runt om kring mig. Men nu ska jag lägga min fokus på min yngsta vän, William.G , min solstråle här i livet.
Williams mamma är den enda barndomsvän som jag fortfarande umgås med dagligen. Jag höll mina händer på hennes badbolls stora bejbis mage, jag kände hans rörelser, redan då så var han en liten Jacki Chan.


Jag har älskat William sedan den dagen han föddes,
jag umgicks så intensivt med Williams mamma att jag fick vara under alla dessa underbara stunder tillsammans med dom, hur hans nack muskler utvecklades, hans leende och hans första skratt,
första stegen, all matsmakande ( jag erkänner, tryckte väl in en citron någon gång bara för att se hans ansiktsuttryck, men jag har bett om förlåtelse nu när han blev äldre haha), när han lärde sig att cykla osv osv osv


William är en liten förståndig kille, han har givit mig så mycket här i livet. Vi kommer att ha många många många år tillsammans. Jag kan inte ens tänka mig hur mycket kärlek man kan ha för sina egna barn för det jag känner för dig är något helt speciellt Du är min bästis och jag har alltid så roligt med dig, du är din mamma lik, min lilla busunge!!!!


Inga kommentarer: