onsdag 27 augusti 2008

Can i Give u a Kiss!???

Började dagen med att sticka hem till mammsen och dricka lite kaffe. Jag = Ont i ryggen och huvudvärk, börjar nästan bli en vana för mig nu. BTW jag har världens gulligaste
och vackraste Mor!

Gäspande så körde jag hem till Buko och kollade när hans kusse gaddade
en utav mina bästa vänner. Jag har några jack på handen efter hennes naglar, guess att det gjorde ganska ont.








"Can i Give u a kiss"
är Dagens roligaste mening.
















Sen bar det iväg till jobbet 21.45, jobbar min näst sista natten och det känns som en riktig lättnad. Rätt så psykiskt påfrestande att jobba inom
vården ibland, speciallt med en människa som lidar av kraftiga Ångest attacker.

Nu e klockan 07.43 och jag kom precis hem, frulle sen hopp i säng!
Funderar på om jag ska bjuda damerna på Fläskfilé pasta idag *Jammi*




Break a Leg ! /E.v.e

Inga kommentarer: