måndag 18 augusti 2008

Mailet ifrån Renny Nunez "Escobar" *LOL*

OOoOooj oj oj, längesen jag fick garva så mycket som jag fick idag....
Checkade mailen "4 NYA", till min förvåning hade jag fått ett mail ifrån en gammal flört jag
hade med en snubbe ifrån NYC. Så här löd mailet:


From:
*PIP*@hotmail.com
To: ewez@hotmail.com
Subject: LISTEN BITCH
Date: Sun, 17 Aug 2008 17:15:34 -0400>

listen bitch are u stupid or something...I told u I got a girl and I no longer have nothing better to do but email u so...stop sending me shit...I couldn't care less about u and its fucking annoying. You have know idea who I really am, I was bored and u were gullible. If u get what i'm saying then I shouldn't ever here from u or get anymore emails from u.



Men nu kommer vi till den roliga delen i det hela,
JAG HAR INTE HÖRT AV MIG, MAILAT, RING ELLER NÅTT SÅNT SHIT TILL DENNA SNUBBEN PÅ MÅÅÅÅÅNADER OCH MÅÅÅNADER...... And i do know u miss me thou!!! *LOL*
Snacka om att försöka söka upp kontakten och se om jag lever... men vet ni va!??? Jag tänker inte maila tillbax, för d var juh det han var ute efter ifrån början... HAHAHAHA :)
Män män män män, vad skulle vi göra utan Er män!? ALLT :)



(längesen jag blev kallad bitch faktiskt.... HAHAHA! fast att jag vet att jag kan vara det ibland)

1 kommentar:

Anonym sa...

hit me up......