onsdag 13 augusti 2008

Ja tack till robot sex!

Jag läste att 83% skulle vilja ha sex med en robot....
Helt absurt. Varför vilja ha sex med en robot när man kan ha sex med en livs levande människa!?

Men visst har tekniken gått framåt på ett skrämmande sätt.
Och sedan så gjordes en undersökning på Aftonbladet som resulterade till detta i frågan
"Skulle du kunna tänka dig att byta ut din sexpartner emot en robot?"





32,1 % SVARADE JAAAAAAAAA!!!! Hahahhaa jag tycker det är synd att så många svenskar har dåligt sex nu för tiden att deras sista utväg är att byta ut sin kvinna/man emot en robot. Ska man skratta eller gråta!?



Men jag måste medge att denna bild är rätt sexig!!!
men om jag hade velat byta plats på henne och den lycka jag har sex med, NEEEEJ :)
HAHAHAHA --------->

Inga kommentarer: