torsdag 21 augusti 2008

Det finns en man i mitt liv....

Jag träffar en man ( kille, snubbe, pöjk, gutt eller vad du nu än vill kalla det, men jag ville iallafall se att han är en man) som jag har känt i lite över 5 år ( han har alltid varit en bra vän till mig), han är en stor del utav mitt liv och ger mig så mycket kärlek som jag innerst inne vet att förtjänar MEN som jag inte riktigt kan ta åt mig utav. Han skrev ett mess till mig idag ( något som han gör 1-2 gånger per dag, mitt gullhjärta) "Jag älskar dig och saknar dig. Jag är trött på allt allt allt i livet förutom DIG"

Hur ofta får man höra sådanna sweet sweet things? Det betyder väldigt mycket men så fort han säger, gör, messar eller antyder nått så ryggar jag först alltid tillbaka lite. Det känns så overkligt på nått konstigt vis. Varför suger man inte åt sig utav det man borde förstå att man förtjänar!? För alla förtjänar väl att bli Älskad, Eller!?

Men sen så kommer man till den svåra saken i det hela, man står vid ett vägskede, en vägen går emot ett tryggt
liv med massor utav kärlek men en del problematik eftersom vi i grund och botten är väldigt olika som människor, jag vet inte riktigt vem utav oss som är den svaga länken, den andra vägen leder emot en viss osäker framtid, sverige? gävle? plugga? 1 barn? 2 barn? 3 barn? flott lägenhet i stor stan eller hus utomland? Lyckligt kär? Älskad?

Ahja, man blir juh aldrig klok på sig själv och sina tankar, men jag vet att den enda som kan svara på alla dessa frågor är mitt Hjärta, och innerst inne vet jag juh vad som är rätt och var som är fel !
Men visst lockar det ena och det andra!

Mycket kärlek!
B SAFE N I LUV YAH ALL


!!!!




Inga kommentarer: