tisdag 19 augusti 2008

Halv deckad i soffan efter en lång natt med gårdagens popcorn!


Jag vet inte om jag har berättat att jag arbetar natt inon vården. Krävande både fysikt och psykiskt med nattjobb. Vaken på natten och sover på förmiddagen. Men men, nu ligger jag och myser i soffan och käkar popcorn efter en lång natt, 22.00 - 07.00. Borde ta mig en dusch och hoppa i säng....
Har fresten fått yttligare ett mail ifrån Renny, varför ger han inte upp!?
Gissar på att alla dessa mail inte kommer att sluta fören jag skriver nått tillbax, kanske är dax att sätta en block på honom. OOOOH i´m hot och Renny vill ha min uppmärksamhet!!!
HAHHAHAA poor thing!

Undra om jag får träffa min Anna idag, min systeryster! Vill nog kramas med henne och vovven idag. Måste plinga och be henne laga middag åt mig senare idag.
Men först måste jag ZZzzZZzz :)

BTW, Resväska är köpt till vår trip i November OOoweeeeeiii AFRICA here we come!

B SAFE !

-------> ANNA :)

Inga kommentarer: