söndag 24 juli 2011

ÄLSKAR LISTOR! Hitta denna hos vackra Pejje.


10 frågor om dig
1. Vad heter du – baklänges?

Enileve

2. Ditt vanligaste smeknamn?
E(Ä)we, av mina närmaste vänner.
Ewen, pappas flickas nickname.

3. Var är du född?
Gävle BB

4. Var önskar du att du föddes?
Sverige är ett underbart land att födas i.
5. Var bor du?

Mysig 3:a på Brynäs i Gävle.
6. Var önskar du att du bodde?
Har det bra här.
7. Hur lång är du?

175 cm typ.
8. Dina tre bästa egenskaper?
Lojal, glad och framåtriktad.
9. Dina tre sämsta egenskaper?

Lätt retlig, för snäll, sätter mig själv på andra plats.
10. Vill du ha barn? Vad ska de heta?
Absolut, gärna 2 -3! Ett namn är givet, Shiloh (varesig om det är en kille eller tjej) så ska det bli min först föddas namn, om pappan går med på det såklart!
Den först födda grabben ska ha min lillebrors namn i andra namn, Alexander.

10 frågor om ditt liv

1. Vad gör du om dagarna?
Vilar efter en dag på jobbet och umgås med min familj.
2. Vad vill du bli när du blir stor?
LYCKLIG. En bra mamma och fru.
3. Vad gör du när du har en dålig dag?
Deppar, instängd i mitt sovrum till en blödig drama.
4. Vad gör du när du har en bra dag?
Njuter av varje sekund.
5. När går du och lägger dig?
För sent.
6. Hur ofta tränar du?

Inget för tillfället. Blir mer träning sedan i September.
7. Vad ville du jobba med när du var liten?
Vad ville jag inte bli!?? Typ allt som jag inte blev.
8. Vad är det bästa med ditt liv?
Möjligheten till att utvecklas och lära.
9. Vilken är din favoritårstid och varför?
SOMMAREN, utan tvekan. Solen och värmen får detta svenneblod att bli varmt.
10. Hur ser ditt liv ut om tio år?
Tryggt.

10 snabba övriga frågor

1. Kaffe eller te?
Kaffe med laktosfri mjölk

2. Vad shoppar du helst? Kläder och inredning.

3. Samlar du på något?
Komplimanger.

4. Vad läser du helst? Facklitteratur

5. Vad lyssnar du helst på? Typ allt.


6. Vad dricker du helst?
Vatten.

7. Vad äter du helst? Hmm... melon.

8. Vilket är ditt drömresemål?
Thailand med lillgrabben och besöka hans pappas tempel.

9. Hur många språk kan du?
Kan jag inte avslöja haha

10. Varför gjorde du den här listan?
Blev tvingad av en kär vän. Haha men jag älskar ju listor vet ni!

Inga kommentarer: