torsdag 28 juli 2011

Dagen handlar om att MINNAS...


.... Du lever kvar i våra minnen för alltid.
Din helt otroligt underbara vackra son påminner oss om dig
varje dag då han ser precis ut som dig.

Jag önskar att han hade fått en chans till att lära känna dig på riktigt Wanlop.

Han undrar ofta vart du är och vem du var.
Jag undrar....

Vem hade du varit idag om du fortfarande hade funnits med oss här?
Hur hade mitt liv sett ut, Williams, Emmas, din familjs....

Varför känns det som om livet skulle ha varit lättare om du fanns med oss?

Jag önskar innerligt att du har funnit frid i ditt inre
.

Hjälp mig att finna styrka. Bär din son och vaka över varje steg han tar, han behöver det.

Ses vid graven idag, vet att du inte finns kvar där men du känns
iallafall alltid så nära när man befinner sig vid din sten.
7 år sedan.. helt otroligt vad tiden går snabbt.

Vila i frid Älskade du!



Inga kommentarer: