lördag 23 juli 2011

Ska man bara tro i kyrkan??


Jag tror att solen aldrig behöver ha ett argument.
Jag tror att vi placerar vår lycka i andras händer.
Jag tror att skräpmat smakar bra, eftersom det är dåligt för oss.

Jag tror att skönhetstidskrifter främja låg självkänsla.
Jag tror på karma, vad du ger är vad du får tillbaka.
Jag tror inte att du kan uppskatta äkta kärlek förrens du blivit bränd.
Jag tror inte att gräset är grönare på andra sidan.
Jag tror inte vi vet vad vi har, förrens vi förlorat det.
Jag tror inte vi kan kontrollera eller välja vår sexualitet.
Jag tror att din mest attraktiva funktion är ditt hjärta och din själ.
Jag tror att familjen är värt mer än pengar och guld.
Jag tror kampen för ekonomisk frihet är orättvist, de enda som inte håller med är miljonärerna.
Jag tror att jag är en himla bra mamma.
Jag tror att vi alla får leva om samma liv efter vi dött men att vi då väljer att ta andra vägar den vi gjort nu.
Jag tror inte att man klarar av att vara någon annan utan att tappa bort den man verkligen är.
Jag tror att alla levande varelser behöver sinnesro.
Jag tror att hundar kan förlänga en trasig människas liv.
Jag tror att jag vet bäst när det känns rätt.
Jag tror att man blir lycklig den dagen man börjar leva istället för att överleva!
Jag tror på att kärlek överlever döden, in i evigheten...

Inga kommentarer: