lördag 23 juli 2011

Gårdagens IDIOT....


*B**, har alltid sett denna kille som en skön snubbe. Jobbar med barn, nyss fått sitt första barn men tjejen han varit tillsammans med i många år. Vi hälsar, det har vi alltid gjort då vi har haft gemensamma vänner.

Vi var ut på krogen och kikade lite igår. Jag, Anna, Lamin och Radi. Vi hade hängt hela dagen på stan och implus beslutade att vi inte kunde klara oss utan varandra så vi gjorde oss lite fina och trallade ut. TREVLIG!


*B** går förbi oss nere på klubben, han nickar och jag lutar mig mot honom och säger "Hej, allt bra!? Lääängesen!". Han svara och kilar vidare. Precis en sådan relation har vi.
10 minuter går och helt plötsligt så känner jag hur någon står och blänger på mig. Så sant, där står han och försöker leka snygg... så himla pinsamt. Han tar ett kliv närmare och säger nått i stil med "Du är så himla vacker nu" (fransk brytning dock). Han tar min hand. Jag skrattar och skakar den (skakar hand typ). Han håller den hårt och drar mig mot honom. "-Vad ska du göra senare ikväll??" Frågar han sen. Nu är han så himla närgången att jag nästan känner hans läppar på mitt öra när han pratar med mig. Han luktar på mitt hår. "- JAG ÄR HÄR MED MIN MAN!!!! Ha det så bra *B**!" Jag drar stackars Radi (blygaste människan jag någonsin träffat) emot mig. Radi tittar på mig som ett frågetecken *HAHA*

Det går 1-2 minuter så ser jag hur han smyger bakom Lamin och Radis ryggar och viftar efter mig att jag ska komma dit. Jag gömmer mig bakom Anna.
Inom loppet av 30 minuter har han varit fram 2 gånger till och vid det laget så har mitt tålamod tagit slut. Jag ber honom rätt snällt men djävligt bestämt att jag är upptagen och är inte alls intresserad av att ha honom. Han sticker iväg och surar.

Kvällen är påväg att ta slut och vi ska hämta jackorna. Smockat med folk. Tajt tajt tajt. Helt plötsligt så kommer det en ångvält och röjjer undan folk hela vägen fram till mig, *B** såklart. "- Du ska hem till mig. Vi ska ha efterfest." Han greppar I min rumpa. Jag tar bort hans hand. Tittar på honom. Han får mig att vilja spy.

Väl utanför så står han och väntar. Jag springer efter Radi och Lamin men ändå så tar han tag i mig "- Jag måste ha dig. Strunta i din man BLA BLA BLA BLA".

Stackars hans tjej eller hans fru. Kanske ska uppsöka henne och ge henne lite insider info.
Den där horan till snubbe är fan inte värd en sådan fin kvinna som han faktiskt redan har, som säkert satt hemma och vänta på honom när han sprang runt och rumpknulla brudar med sitt långfinger på klubben.

FY FAN VILKEN JÄVLA IDIOT!!!!!

Inga kommentarer: