torsdag 7 juli 2011

Brist på annat....

Hur bor du: Mysig stor 3:a på Brynäs i Gävle.
Brukar du komma i tid: Alltid!
Hur lång är du: 175 typ
Kan du laga mat: ABSOLUT! Rätt grym om jag får säga det själv.
Vad jobbar du med/pluggar du: Inom LASS.
Vad har du på dig just nu: Linne och hotpants.
Har du
någon fobi: Ormar är sjukt äckliga alltså! Fästingar är nått konstigt påhitt.
Hade du en bra kväll igår:
Grillade med mina nära och kära innan jag stack vidare till jobbet.
Vilket är ditt senaste inköp:
Sneakers, en tröja och en korsett.
Din favoritdryck på morgonen:
KAFFE!!!!!!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
HAHA, knäppis fråga! Jag tjänar ALLA mina pengar på egen hand. Välförtjänt från Gävle kommun !
Har du sovit i din egen säng inatt
: Nej...
Vad hade du sönder senast:
Kantstötte en djup tallrik.
Vem snackade du med senast:
Mig själv.
Varm favoritdricka:
Kaffe med laktosfri mjölk i.
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
VATTEN =)
När gjorde du senast något riktigt dumt
: Igår.
Saknar du någon just nu:
Ja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Just idag, Vara passiv!
Något jag stör mig på
: Folk som smaskar. Så jävla vidrigt och jag kan inte koncentrera mig på min egen mat. Det enda jag hör är smaskandet som blir högre, högre och HÖÖÖÖGRE!!!
Intressen
: Facklitteratur för tillfället.
Senaste person du kramade:
Lamin. ANNA MAN! Han var den sista i gänget när deras familj kom till Fjärran idag. ALLA fick kramar, han var siste man dock =)
Senaste person du ringde:
Pappa =)
Senaste person som ringde dig:
Emma tror jag...
Vad drack du senast:
Kaffe...
Vill du ha barn:
Ingen tvekan om saken, JAAAAAA JAG VILL HA BARN SÅKLART!!!
Längtar du till din nästa födelsedag
: Nja... inte speciellt.
Har rakat dina ben någon gång:
nån gång?! 1 miljon gånger!
Är du sugen på något nu
: Rostbiffsmackan i kylen.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
3 -4 st
Använder du hudkräm:
Åh ja!
Attraheras du av män med skägg:
Skägg och skägg, lite stylad/trimmat stubb är sexigt!
Micro-pop eller poppa själv:
Poppa själv.
Brukar du baka:
Ja!
Röstade du i det senaste valet:
Självklart!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
dumt att vara missnöjd men det finns lite som jag borde ta tag i!
Vilken låt lyssnade du senast på:
Nått på radion..
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Jaaa ! (?) men jag sov inte hemma tyvärr....
Vad tycker du är äckligt:
Ormar, fästingar, dålig munhygien, hud fras, barn som slickar bort snoret på överläppen, girighet.
Har du pengar på mobilen:
Alltid!

Inga kommentarer: