måndag 4 juli 2011

Dagens...


Dagens vill ha: Salongs vackra naglar och sol.
Dagens klädsel: Sommarblommig klänning
Dagens smink: Inget...
Dagens frisyr: Nytvättat, fortfarande fuktigt.
Dagens händelse: Lillgrabben kommer idag så det kommer förmodligen bli en massa bus.
Dagens låt: Dessies - Watcha got (hahaha jag dör av garv, stackars knulldocka!!!). Ramlade över den av en slump inne på youtube, inte bra!
Dagens planer:
Slappa, hämta Wille hos morfar, laga fisk och världens go´aste potatismos, boka in när jag och Wille ska till Regnsjö, städa, snygga till balkongen, INTE beställa något från internet, mysa med lillebror ikväll.

Dagens saknad:
Saknar Bobo, han är sjuk och ska till veterinären idag :(

Dagens dummaste: Frosseriet.
Dagens sjukaste:
Järnbrist. Inte fått någon bukt med det än. Det blir dubbel dos av järntabletter denna veckan.

Dagens drog:
Havanna after sun. Luktar juvligt.

Dagens roligaste:
Vettetusan alltså... dagen har ioförsig nyss börjat.

Dagens favvo:
Solariumet

Dagens köp: INGET FY FANNNNNN!!! Måste sluta handla.
Dagens goda gärning:
Släppte ut en geting från soprummet. DÖDAR alltid annars ;) haha!
Dagens godis: Mörk choklad till kaffet.
Dagens sundaste:
Vårda mitt förhållande med mina nära.

Dagens humör: Bra! :)
Dagens ord/mening: "-Kan man få fittkramp? Ungefär som sendrag TYP" Hmmm... kan man det? (vill bara göra klart för er alla att det var inte jag som ställde den där frågan men jag har funderat på det här på förmiddagen...)

Inga kommentarer: