tisdag 12 juli 2011

STHLM och funderingar kring livet =)


Imorgon bär det av till STHLM och Södertälje för att umgås med trevliga människor, må gott, komma bort från vardags stressen, njuta av ledigheten och ha super skoj på Grönan! Första gången jag och Wille är i STHLM tillsammans så det ska bli skoj, ska knyta fast en rem runt hans midja så vi inte kommer ifrån varandra. Jag ser verkligen fram emot att komma bort lite och "bara vara".

Livet har bjudit på mycket mys på sistone. Badat ha
r vi gjort i massor, både på stranden och i pool. Jobbat på brännan har jag också hunnit att göra. Bjudningar hos mamma och Lasse. Mys hos min faster i Honsjön där dom har sitt sommarhus. Fiskat. Födelsedagsfirande hos Alex och Emma. Getawayrockkkkk häng vid ån med picnic med Wille med jordgubbsbubbel och annat onyttigt (ALKOHOLFRITT SÅKLART! *Syftar på bilden till vänster*). Skådat en olycka här på Brynäs där både jag och William insåg hur himla viktigt det är med hjälm (jag ska köpa en själv). Bråkat med Haléns. Stor shoppat på intersport, fått ångest, gör ett återköp. Insett att halva sommaren är avklarad. Planerat in Regnsjö tillsammans med Anna, Vincent och William (gärna Marie också. Du får styra upp det Anna.). Funderat på livet, vill jag vara där jag är nu eller vart är jag påväg?

Inga kommentarer: