måndag 18 juli 2011

Svårt att veta vem man är när man inte känner igen sig själv längre....

Hej jag heter Eveline och jag vet inte vem jag är längre... Jag hatar att placera människor i fack, jag försöker att inte göra det. Men helt plötsligt så har det kommit en känsla över mig att jag vill lägga MIG SJÄLV i ett fack MEN jag vet inte vilket.
Jag vill lixom veta vem jag är. Jag vill kunna visa andra människor vem jag är.


Jag har alltid trott att jag vetat vem jag är.
Jag har nog sagt flera gånger att jag är trygg med mig själv och vem jag är.
Jag kollar på bilder på mig se
n förr när jag var som störst och jag ser ett leende på läpparna men en rätt tom blick, jag funderar på vem den där tjejen är...
Det är iallafall inte jag, det kommer jag alltid förneka. Jag skulle aldrig misshandla min kropp och mig själv sådär. Undra varför hon ler hela tiden? Mår hon bra? Döljer hon nått?
Jag undrar vem hon är.


Jag tittar på kort från idag när jag "bara" är överviktig och känner inte alls igen mig nu heller. Vem är den där tjejen? Vad konstig hon ser ut... men det är något bekant med henne. Men varför ler hon inte på korten dom knäpper på henne? Undra om hon är ledsen. Undra om hon mår bra. Undra vem hon är....Länk
ÄR DET JAG?
..........OM DET ÄR JAG HJÄLP MIG ATT HITTA HENNE!!.....

Inga kommentarer: