lördag 31 december 2011

-2011-







































  • Beslut tas att bli hälsosammare och vågen visar ungefär 55 kilo minus idag.
  • Börjar träna regelbundet (hmm.. typ iallafall)
  • Kräver mig själv på svar om hur jag vill leva mitt liv.
  • "Lär" mig att jogga.
  • Växer djupare in i rollen som mamma.
  • Har en helt underbar sommar semester UTAN stress.
  • Har en toppen helg tillsammans med Ziggy och hans son.
  • Har fjortisfyllor och inser att en jag blivit kärring och kan inte dricka längre.
  • Lyckan att få sova en HEL natt utan att vakna och behöva ändra ställning.
  • Köpt min "första" par jeans.
  • Träffat underbara människor som lärt mig om livet.
  • Lärt mig äta regelbundet och näringsrikt.
  • Testar olika former av träning, power yoga, afro power, pilatet. SUPER KUL!
  • Förlorat en helt underbar liten Flinga som lämnat ett enormt stort tomrum efter sig.
  • Umgåtts mycket med min underbart kloka far. *ÄLSKAR DIG!*
  • Mamma flyttar ihop med Lasse och jag får den fina möjligheten att lära känna en ny vacker familj. *KÄRLEK*
  • Får lite kärlek till Gävle strand och skulle absolut tänka mig att köpa en lya där.
  • ..... men jag som säger att jag är en lägenhets tjej blir sugen på att köpa hus också.
  • Jobbat med att ta beslut som är bra för mig =)
  • Sluta bry mig om vad andra tror är bra för mig och istället lyssna mer på mig själv.
  • Inser att jag är laktosintolerant! *BINGOOO*
  • Blivit en HBY freak.
  • Åker på världens mysigaste roadtrip genom Hälsinglands guldgruvor.
  • Blivit fadder =)
  • Fått mina första rynkor i ansiktet.
  • Tappat min 50% av håret på mitt huvud. (vanligt vid viktnedgång...fy!)
  • ...osv osv osv

Inga kommentarer: