måndag 12 december 2011

Man kan inte vara annat än GO O GLÁ, - 2 kg =)




Jag har tränat 0
Jag har ätit sunt 0

Jag har rört på mig 0
Jag har tänkt på vardagsmotion 0


Jag har käkat MAX 1 gång
Jag har käkat Mcdonalds 1 gång

Jag har käkat godis och chips 3 gånger
Druckit på för många lattén 5-6 gånger
Jag har bjudits på go fika hos Emma och bror 1 gång
Jag har käkat osund 9 gånger
ALLT DETTA UNDER 1 HELG


HUR F-N HAR JAG KUNNAT GÅ NED 2 KG !??

Helt otroligt, tänk om det alltid var såhär lätt att gå ned i vikt.

LYXIGT!!!



(BILDEN ÄR UNGEFÄR 2 ÅR GAMMAL, JAG OCH MIN ÄLSKADE BÄSTIS EMMA)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha wow det kallar jag lyxnedgång ;)
Det går jätte bra med afron, det roligaste jag någonsin gjort! Jag bara måste fortsätta efter jul :)
Jaaa du får lura dit Maria!!
ÄÄr det korpen du tänker på som har på gävle strand? Jag har går på korpen men har bara gått på pass på Sporthuset här vid solängsskolan.
Provade även zumba, men tycker afron var sååå mycket roligare!!