lördag 10 december 2011

Detta har hänt:

Länk
  • Lillen skickar benet genom en ruta och får akut opereras. *KLOKT?*
  • Käkat lång lunch med Anna på stan och snicksnackat framtid. LOVE U GIRL!
  • Käkat lååångfrukost ensam på cafét inne på 9:an på fredagsmorgonen mellan jobbet och möten, himla mysigt, ska jag göra fler gånger!
  • Sett snyggingen Betnér vandrandes förvirrande på morgonkvisten i Gävle.
  • Gjort årets första snöboll.
  • Rökt för många cigaretter, då jag har slutat röka för längesen.
  • Inte tränat i den mån jag hade velat.
  • Varit med Lillgrabben en hel dag i skolan, LOVE IT!
  • Verksamhetsplanering på Scandic med super duper god mat *SPRICKER*
  • Köpt klart ALLA julklappar.
  • Planerat för lilla jul den 20/12, VÄLKOMMEN!
  • Snokat runt på alla kända och okända idioter på facebook (Annas facebook btw haha!)
  • Haft barn ångest.
  • Druckit för mycket kaffe och pajjat magen.
  • Fått besked om att min nya frys och kylskåp är on the way =) *Weeeiiiii*
  • Tagit långa bad och tillåtit mig själv att vila.
  • Testat nya recept och ätit mycket intressant och god mat.
  • Saknat Prinsen i massor.
  • Shoppat på nätet och fått ångest.
  • INTE vägt mig.... ångest!
  • Glömt ALLA viktiga samtal som jag borde ha ringt för 1 vecka sedan.
  • Årets första vurpa avklarad!

Inga kommentarer: