fredag 11 november 2011

Dagen bjuder på....

Följande har hänt:

  • "Power walkar" ifrån jobbet, typ 3 - 4 km. Försöker att dra tummen ur röven och
    att gå hem efter varje natt pass. Blir inget mycket träning för min del annars.
  • Affären. Inköp: sallad, kvällstidningen + bilaga (svallerblaska is the shit!),
    närproducerad köttfärs.
  • Lång frukost tillsammans med min älskade morgontidning.
  • Bubbelbad med tända ljus.
  • Bokar bord för imorgon.
  • Viker och hänger tvätt.
  • Dammsuger och torkar golven.
  • Kaffe rep med mor min.
  • Kastar ihop Köttfärssås och fullkorns spagetti, grönsallad med oliver och feta ost!



    Detta kommer att hända senare idag (...om planerarna blir som jag tänkt såklart) :

  • Väntar in Mia och käkar middag med henne.
  • Vika tvätt.
  • Sakna Prinsen....
  • Hämta Wille ifrån bandyträningen.
  • Affären och köpa (sunt) fredagsmys.
  • Mysa till en risig Disney film.
  • Natta Wonka lite efter 20:00.
  • Lägga mig innan 21:00 eftersom man ska upp med tuppen imorgon,
    fy vad jag är trött.

Inga kommentarer: