måndag 14 november 2011

*HAHA* Dagens sjukaste men rätt gla´ över det ändå!!!


Sjukaste grejjen hände idag, efter träffat min mamma och vi var iväg och vägde vårt guld eller rättare sagt mina morfäders guld så stack vi iväg för att köpa lite slingmedel på Fjällbacken. Jag får ett infall att jag ska köpa 2 trisslotter eftersom mina dagdrömmar handlar nu för tiden mestadels om HUR jag ska bli mångmiljonär. Springer iväg till spelkiosken.
- 2 trisslotter tack! säger jag
- Idag ska jag vara lite rolig och fråga efter legitimation! säger tanten i kassen.
JAG = Ett stort ?
- VA!??? får jag fram sedan....
- Ja, Legitimation tack. Annars kan jag tyvärr ej sälja några lotter till dig. Hon viftar med MINA två trisslotter framför mina ögon.
- OK.... (jag tänker, "Hit med dom bitch! Orka tjaffsa!!!!! Hit med dom bara.")
- OK? Har du inget leg!? säger hon surt sedan.
- Nej..... eller Jo jag har ett leg men jag har det inte med mig.
*SWISCH* hon stoppar undan mina miljoner.
Min första tanke var "FUUUUUCK, jag måste ha dom där lotterna"
Vänder mig emot mamma som precis har handlat klart inne på Ica och i panik stressar henne iväg till spelkassa för att "köpa ut" trisslotterna åt mig.
Jag var lyckligast i världen när jag satt där i bilden med MINA 2 trisslotter.
Och jag vann... INTE miljoner men en bra bit på vägen, 25 HELA KR! =)
Jag ska såklart ta en ny lott för dessa slantar jag vann, självklart så kommer jag ta med mig leg nästa gång.


Jag ser tydligen 10 år yngre ut =) tar det LIIITE som en komplimang såhär efteråt.
BOTOX, kasta dig i väggen! Behöver dig inte längre HAHA!!!

Inga kommentarer: