söndag 13 november 2011

Igår så tog vi en dagstur till Åland =)

Ibland så sticker vi iväg och bara myser och äter go mat och bara visar varandra hur mycket vi uppskattar varandra. Igår så bar det av till Åland med en dagskryssning! Käkade otroligt fin mat. Min tallrik var som rena cirkusen, det "kalla" bordet prydde min tallrik med varmrökt lax, gubbröra, potatis, sill och hemgjort knäckbröd. Varmrätten blev en röra av, tacco paj, lasange, lökringar, lax *haha* helt sjukt nu när jag tänker efter, men shit vad gott det var!! Tryckte i mig som om jag aldrig sett mat innan. Och det slutade inte där, efter maten så slank det ned en och annan munk, chokladkaka, choklad pudding, nått wienerbröds grejs och såklart en liten kaffetår på det =) Rullade sedan ut ifrån restaurangen och vidare till pianobaren där vi lyssnade på fin musik och lät maten jäsa.
Handlade lite i taxfreen, spelade lite på maskinerna och busade runt med lillgrabben tills vi var helt slut.

Hemma igen vid typ 18:00, tryckte i oss lite pizza från Alp´s.


Nu vet jag hur man kan klara av att gå upp 2 kg på 1 dag..... trodde det var omöjligt! Fetto jag är alltså =) UNDERBART dag iallafall och jag har sovit som en gud i natt!!!

BARA KÄRLEK! Nu bjuds det på fin frukost.

Dagen idag blir extremt fartfylld,
FARSDAG IDAG JU!!!



(bilder och sånt skoj kastats in senare idag!)

Inga kommentarer: