måndag 14 november 2011

Hon lärde mig att Älska hundar!







Visst har jag alltid gillat hundar men jag har aldrig ÄLSKAT en hund.
Vi hade hundar när jag växte upp men jag hade aldrig några riktiga band till dom.

För 4 år sedan så fick jag chansen att möta Flingan och Prinsen, två helt otroliga hundar som
jag snabbt började Älska
sådär djup djup in i mitt hjärta. Tyvärr så finns inte Flingan med oss längre (förutom i våra hjärtan) idag men jag är tacksam över den tiden jag fick med henne, du var en troligt ödmjuk och klok hund och jag är övertygad om att du har lärt mig mycket om livet av att "bara" vara den otroligt fantastiska hund som du var, min Flinga.
Saknar dig.....
Prinsen finns kvar och förhoppningsvis så kommer han leva bra många år här framöver och sprida lycka i våra liv. Du är min gullesnutt och du gör mig så himla glad fast att jag hatar att du lossar så himla mycket päls *haha*
(men så hellre det än att inte ha dig nära alls).
Kommer alltid att ha en speciell plats för dig i mitt hjärta Boboruuuoo.

Tack att jag har fått chansen att lära känna Er alla,
jag är evigt tacksam.



(Husse och matte reunions med sin hund efter en tid ute i krig)





Inga kommentarer: