söndag 6 november 2011

Ni lämnade bara vackra minnen kvar.....


  • Min helt underbara faster Inger och min kusin Anna (min fasters dotter)
    som båda två tyvärr fick lämnade oss för tidigt.
    Man kan inte fråga sig annat än VARFÖR? *SAKNAR*
  • Williams pappa, Wanlop. Det går inte en dag då jag inte tänker på dig.
    Önska att du hade funnits här, nära din son, vi behöver dig här mer än någonsin.
  • Min mormorsmors syster Karin och min mormorsmors systers man Anton (det är dom som alltid har varit min "mormor och morfar", kommer alltid se dom som det),
    Er glömmer jag aldrig! Jag och Alexander bär stolt Era namn.
  • Mormor Birgitta, önska jag hade hunnit träffa dig......
  • Zaroy, livet är bra jävla orättvist. Intalar mig själv att du har det bra i din himmel och har sinnesfrid.
  • Farmor Eva, vi pratade om hennes "kakbakande" igår *MUMS*,
    du gick också bort på tok för tidigt. Du är saknad av många.
  • Flingan, ingen kan någonsin ta din plats eller fylla det tomrum efter dig.
    Du var mer än speciell och du har lärt mig mycket om livet min lilla vän.
    Fy vad jag saknar dig min Flinnnngtjjjääääj.




Inga kommentarer: