lördag 19 november 2011

IDAG SMÄLLER DET....


....Äntligen är det dax att köpa gymkort igen. Slutade träna för några månader sedan, ett beroende avlöste ett annat och istället för att käka mig till döds så höll jag på att träna mig till dötts, TYP! Det gick helt överstyr och jag tänkte inte på något annat än kalorier och träning, förbränna mer kalorier än det man stoppade in i munnen. Fick även lätt ångest över något så fjantigt som att dracka en latté och
kastade snabbt på mig träningskläderna för att sticka ut på en power walk,
förbränna det jag
precis fått i mig.


Tagit en lååång paus ifrån allt som har med träning och sund kost att göra.
Varit himla skönt men jag har blivit allt mer trött och jag känner att kroppen skriker efter
att börja motionera igen och jag har förlorat mycket muskler, kroppen värker.

Imorse när jag låg i sängen på jobbet (JA, jag har det så bra jag!) och funderade kring livet (som känns som ett kaos!) så kände jag mig bara så himla redo att börja träna igen.
Absolut inte 6 gånger i veckan,
3 timmar per dag UTAN 3 - 4 gånger i veckan 1 ½ timme typ.


Tar väl några veckor innan man kommit igång ordentligt igen men jag är så himla redo!!! Ska bli såå skoj, känner mig himla motiverad!

Beach 2012, WORD!!!




Inga kommentarer: