torsdag 10 mars 2011

65 frågor (sååå tråkigt...!)

1. Hur gammal är du? 26 år, fy får nästan ångest!

2. Vem var den sista du träffade? Miaaa min miiiia!

3. Hur lång är du? 173 cm lååång.

4. Vilken var den senaste film du sett? Skattkammarplaneten tillsammans med William.

5. Vem ringde du senast? Mammsen för att informera att hon glömt sina solbrillor här hemma.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hur gick d?" Skickades till mamma efter hon lämnat in bilen på service.

7. Vad har du gjort idag? Vaknade vid 06.00, fixade frukost till mig och Wille sen tog vi bussen till hans skola, stack sedan och handlade, hem och badadet sedan så började jag med lunchen, nu ligger jag i sängen och degar men dagen kommer bjuda på så himla mycket mer skojjig heter!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, HELT KLART!!!! Fy vad jag alltid blir missuppfattade över sms.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda men bästa vänner.

10. Har du syskon? En helt underbar lillebror som jag ser upp till. Ödmjukare och snällare människa får man leta efter.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med bruna inslag.

12. När vaknade du idag? 06.00 då klockan ringde.

13. Vad hade du för djur när du var liten? Oj, listan blir så himla lång. Palla?

14. Vilken är din favoritplats? I hemmet så är det lätt badkaret, badar minst en gång per dag (inte bra, jag vet!) annars så är min favvo plats på en strand i ett exotiskt land med varma vindar och brusande vågor.

15. Vilken plats föredrar du minst? Ett dass mitt i vintern...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Lycklig, självständig, ekonomiskt oberoende, bor i ett flott hus och jag har 2 barn (3 med Wille då såklart!) som springer runt och gör mitt liv levande.

17. Vad skrämde dig som barn? Min brors feberkramper.

18. Vem fick dig att skratta senast? Skratta sådär djup ner i magen så man inte får nån luft? Då måste det ja varit när Ewa ramlade i köket, vilken skadeglädje jag har! Fy fan vad det var roligt. Hon klarade sig utan större skador.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Abslout inte!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop ♥ HP pavilion.

21. Hur många parfymer har du? Vette tusan, 4 -5 st typ... kanske....

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st men använder själv "bara" 2 utav dom.

23. Nämn några ställen du bott på? Brynäs, Brynäs, Brynäs.....

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oj, för många gånger. Toa guden kallar allt för ofta på fyllan. Iallafall i tonåren.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? What?

26. Är du social? Ibland. Dålig på att vara social med någon annan än min familj för tillfället.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry är ju gott.. men duffy glassen slår allt!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och betala av mina lån. Man kommer inte så himla långt med 1 mille.

29. Tycker du om kinamat? Helt ok men thaimat är MYCKET godare.

30. Tycker du om kaffe? Älskar!!! Espresso är en guda gåva!

31. Vad dricker du till frukost? Inget....

32. Sover du på någon särskild sida? Nej

33. Kan du spela poker? Yes det gör jag och bra är jag också!

34. Tycker du om att mysa? Jag är en obotlig romantiker.

35. Är du en beroendemänniska? Ja det lär jag väl säga att jag är.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Utan tvekan, JAAAA! Men inte än på ett tag.

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart!!!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Heminredning och mina nära och kära.

42. Äger du dyra smycken? Ja, ärvda smycken.

43. Har du någon gång testat kokain? Undra om min mamma eller pappa läser min blogg?

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten

45. Vem är den roligaste människan du känner? William

46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett stort brännskade ärr mellan brösten.

47. Vad har du för ringsignal? Pling pling

48. Vad har du för telefon? LG

49. Flirtar du mycket? Jorå det gör jag väl på en lämplig nivå.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma, själv (pinit!)

51. Kan du byta olja på bilen? Ja...

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej...

53. Vilken var den senaste bok du läste? "Polisen kommer", barnbok!

54. Läser du dagstidningen? Ja! Saknar att ha tidningen hemma. Men annars så läser jag dom på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vissa kallar det old school men JA det gör jag!

56. Dansar du i bilen? Öh...!???? Brukar rocka runt med armarna och mima. Hände rätt ofta faktiskt.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vette tusan-

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Brosans hemtelefon nr.

59. När var du i kyrkan senast? Sinnesro i Staffanskyrkan, dock längesen nu!

60. Har du brutit mot lagen någon gång? Har inte alla det på något sätt?

61. Är du bortskämd? Ja när jag var yngre men nu är jag fruktansvärt självständig.

62. En speciell dag du minns? Rätt så många.

63. Vem pratar du med om det har hänt något? Min familj.

64. Vad ska du göra i sommar? Njuta av min efterlängtade semester.

65. Hur sminkar du dig på sommaren? Mascara och läppglans.

Inga kommentarer: