torsdag 17 mars 2011

Dagens...

Dagens vill ha: Semester, mys och paraply drinkar.
Dagens klädsel: Leggings och lång skjorta.
Dagens smink: Ser ut som en transa idag.... TYP!
Dagens frisyr:
Hästsvan, så sött så!

Dagens händelse: Låååång promis i morse från jobbet till brorsan där det bjöds på morgonkaffe, sedan fortsatte promenaden, runt stan och upp till kontoret, trallade vidare hem sedan! HÄÄÄRLIG MORGON!
Dagens låt
:
Bruno Mars - Liquor Store Blues Feat. Damian Marley
Dagens planer: Bara slappa fram tills 18.00 då blir det PUMP på gymmet! Det blir absolut balkong häng i vår solen oxå.
Dagens saknad:
Ett fett bank konto så jag kan sticka till Bahamas.

Dagens dummaste: Måste nog fortfarande vara den enformiga musiken på min mp3.
Dagens sjukaste:
Litervis med blod, konstigt att jag inte förblöder.

Dagens drog: Fortfarande denna underbara vår solen, min batterier laddas med massor utav energi.
Dagens roligaste: PUMP såklart!
Dagens favvo: Morgon mys med lillebror!
Dagens köp:
hm.se :)

Dagens goda gärning:
Dagens godis: Salta pinnar

Dagens sundaste:
Min härliga promis i morse och pump passet ikväll då!

Dagens humör: Super glad då min lillebror förmodligen kammat hem ett jobb idag!
Dagens ord/mening: Smärta är bara en illusion.


Inga kommentarer: