tisdag 15 mars 2011

Dagens...


Dagens vill ha: Fotvård
Dagens klädsel: Just nu, Linne och mjukisar.
Dagens smink: All naturell, ofta så nu för tiden.
Dagens frisyr:
Knut på knoppen!

Dagens händelse: Låååång promis i morse (innan frukost såklart!) från Willes skola till hemmet.
Dagens låt
: Ingen än så länge men jag går och små sjunger "Let me see your hips swing".

Dagens planer:
Vill sola, äta en groda, njuta av solen utomhus, ev. till gymmet för styrketräning, hämta Wille i skolan, hämta ut paketen som ligger och väntar på mig på posten! Jiiippiii!

Dagens saknad:
Önska jag kunde skriva det här utan att trampa på någons tår haha!

Dagens dummaste: Enformig musik på min mp3, måste fixa det alltså!
Dagens sjukaste:
Tittade precis på ett avsnitt av Big Brother (repriset från igår) och det lär väl slå det mesta av vad den fortsatta dagen kommer att bjuda på!

Dagens drog: Det helt otroligt underbara vår vädret!
Dagens roligaste: Nya kökslampan som har kommit och väntar på att bli ut hämtad från posten!
Dagens favvo: Min lillebror som jag hade super mysigt med igår när vi tog en fika. Svårt att beskriva hur mycket du betyder för mig.
Dagens köp:
Käk på ICA.

Dagens goda gärning: Köpt "Groda" åt Maria på affären, jag vet att hon kommer att bli super glad när hon öppnar kylskåpet!
Dagens godis: Vindruvor

Dagens sundaste:
Min härliga promis i morse, härlig start på dagen!

Dagens humör: Mår fin fint!
Dagens ord: "Fllliiiiiing tjjjääääjen!"

Inga kommentarer: