måndag 28 mars 2011

Meningslösa frågor (IGEN)

Vilken svordom använder du mest?
"Helvete jävla skit HOORA" och "MEEEN fitta oxåååå" (fy vad pinsamt!)

Äger du en iPod?
Nej....

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.15, oftast!

Hur många resväskor äger du?
3 st

Använder du flip-flops?
Njae

Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast på Willys

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ABBBBSOLUT, utan tvekan!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Takers, rekommenderar!

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Både och :)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En FETING resa. Sedan nya kläder och en tvättmaskin! Hur mycket vann jag på lotto fresten?

Har någon någonsin kallat dig lat?
Inte vad jag kommer ihåg. Kanske bakom min rygg? Det finns en fördom om att överviktiga är lata, det behöver INTE alltid stämma. Men jag kallar mig själv det ibland dock!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Vad ligger inom gränserna "medicin" !? :) hahaha närå! Ingen pillerdille här inte!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Äger ingen cd spelare.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Oj, finns massor men om jag måste säga någon såhär på rak arm så tar jag nog Indie Arie.

Vad åt du till middag senast?
Middagen igår bestod av en riktigt köttig köttbit, rotfrukter i ugn, rödvin sås och bea.
En italiensk sallad till det. Jammmmiiiii!!!! Till efterätt blev det cupe cakes.

Använder du huvtröjor?
Ibland....

Kan du vissla?
Väääldigt duktig på det faktiskt ;)

Vem var den senaste som ringde dig?
Min älskade Emma.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Öhh.... inget!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut!

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja och det gör jag fortfarande!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Men vilken idiot fråga... vem fan bryr sig!??

Hur många syskon har du?
En lillebror som jag beundrar mest i hela världen. Önska att jag var mer som honom!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej !

Vilken film kan du alla replikerna till?
Mimmi och Reine i fjällen.

Äger du några band t-shirts?
Hmmm, ah det gör jag nog men inga som används!

När flög du senast?
Förra året.

Läser du för skojs skull?
O ja!

Diskar du din egen disk?
Nej det sköter diskmaskin.

Har du gråtit offentligt?
Ja! Jag har blivit blödig!

Har du en stationär dator eller en laptop?
En lappis.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jaa, vem gör inte det lixom!?

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja till båda.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Han ska absolut erbjuda sig att göra det men det slutar med att vi splittar notan.

Kan du kasta macka?
Njjjaaa, brorsan försöker lära mig varje sommar. 2 "hopp" typ då kanske....

Har du någonsin varit på Jamaica?
Ingen kommentar!

Vad har du med dig in på bion?
Viol tablettask

Vem var din favoritlärare och varför?
Inte var det Gun-Britt iallafall.

Vad har du för väder?
Sol sol sol men det är iskallt ute och det blåser!

Har du en blogg?
MEN JA, annars skulle ingen kunna läsa detta!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Näthandel.

Gillar du att flyga?
Ja

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Respekt

När sov du senast på golvet?
Hmmm, vette tusan!


Vilken är din favoritdrink?
Något syrlig... Sött och mjölkdrinkar går bort!

Gillar du din boendesituation?
ÅHHH JAAAA jag älskar det!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5 tim.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade men jag har lärt mig att hantera stressen.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Mmmm...

Vilken är din favoritfrukt?
Färsk ananas

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Hahhaa AHHHHH!!!! Tyvärr så har jag blivit en kalori torsk, kollar och räknar kalorier dagligen!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
27 :)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Sover Dolly Parton på mage?

Tror du på liv på andra planeter?
Nej men jag tror att det har funnits.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Nån lirare på jobbet kanske....? Kommer faktiskt inte ihåg. Blir ytterst sällan arg nu för tiden.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Unisex....? haha

Vad var det senaste du åt?
Muffins!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror på vilket sammanhang.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mammas "barn namn" tror jag.

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
You can do it!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
OOOOOh ja!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
En blandning av Lotta på bråkmakargatan och pippi långstrump!

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nope...

Tycker du om att krama folk?
Sååå mysigt!

Äger du en digitalkamera?
Ja!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Leijla, bak fialuttan! Fått höra det 100 gånger.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja som fan!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Många, många...

Tycker du att du är attraktiv?
Nja, med kläder på isåfall.

Vad är du allergisk mot?
Bitter fittor

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, varför skulle jag få det?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Linus

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Typ alla eller ingen...hahaha!

Inga kommentarer: