torsdag 10 mars 2011

Dagens....

Dagens vill ha: Sömn, Mitt val kvinna vitaminer (helt slut!), buss korten fixade.
Dagens klädsel: Jeans leggings, längre svart polotröja.
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Utsläppt plattat hår, fy vad tunnhårig jag blivit :(
Dagens händelse: En stolt Wille speglar sig i sin nya dress från Top Street Wear. Han kände sig så cool. Söt kråkan min!
Dagens låt:
Plura (Eldkvarn) - Kärlekens tunga
Dagens planer: Ner på stan och fixa busskorten till min och Wille sedan sticka och hämta honom i skolan. Sola och träna, kanske....
Dagens saknad: Att frossa i godis och onyttigheter.
Dag
ens dummaste: Att jag gått upp 1kg. Fuck! Deffa deffa deffa ;)
Dagens sjukaste: Alla poliser som hänger här utanför och stoppar varje jäkla bil som åker förbi.
Dagens drog: Badkaret!
Dagens roligaste: Internet shopping!
Dagens favvo: Soffhänget med Wille!
Dagens köp: För mycket för att jag ska kunna erkänna det!
Dagens godis: Tårta från igår kanske?
Dagens sundaste: Förhoppningsvis blir det träning sedan sund och hälsosam mat.
Dagens humör: Bättre än tidigare dagar. Ser ljuset i mörkret :)
Dagens ord: Säg att du Älskar mig!


Inga kommentarer: