måndag 7 mars 2011

Dagens.... ( ni har väl inte tröttnat!!??)

Dagens vill ha: Nya köksgardiner och ett par fitness skor
Dagens klädsel: Bikini och shorts (Fråga INTE varför!!! haha)
Dagens smink: All naturell!!!
Dagens frisyr: Nytvättad risbuske då jag har tvättat håret med silver schampoooo!
Dagens händelse: En panikslagen Flingan som väckte mig på tok för tidigt för att hon svettades (TYP!)
Dagens låt: Hardcore Superstar - MOON SHINE (fy fan vilken sjukt bra låt)
Dagens planer: På med tränings kläderna och köra ett pass styrketräning sedan blir det pilates ikväll.
Dagens saknad: Världens sötaste lilla flicka, KLARA! Skönaste lilla sötkråkan med väldens frääänaste dialekt. Saknar redan Nusnäs och Dalarna.
Dag
ens dummaste: Att låten "Moon shine" inte har någon video.
Dagens sjukaste: Ingen rakhyvel hemma och jag har en uppfödning av kattungar i höger armhåla då jag inte kunnat raka där pga stygnen. Nu är stygnen borta men till min förskräckelse så hade jag ingen rakhyvel hemma. Måste sticka och köpa NU typ.
Dagens drog: Träning och broccoli
Dagens roligaste: Paket avi :) tummen upp för Holmqvist tryckeri!!
Dagens favvo: Insett att jag ska kasta vågen åt helvete! Dagens favvo är alltså att "INSE"
Dagens köp: Vågar inte berätta....
Dagens godis: Flingan :) sötaste i världen. Reisen måste jag lägga av med (fy fan!)
Dagens sundaste: Träning och ledande meditation.
Dagens humör: Ej utvilad, något slö men på gott humör ändå.
Dagens ord: Kattungar......

Inga kommentarer: