lördag 19 mars 2011

En dag som denna....

Wille sov hos brorsan i natt så jag fick sovmorgon idag och unnade mig en lång promenad och en låååång frulle nu på morgonen. Helt underbart!

Idag så bjöd vi in oss själva på fika hemma hos Anna, Nattan och Lamin, butterkaka och kaffe för hela slanten. Vi blev även bjuden på en brakmiddag på kvällskvisten men vi var tvungna att artigt tacka nej trotts att maten och sällskapet lockade. Det var otroligt trevligt att träffa Marie och att vi hade tid att sitta och snacka lite på tu man hand. Tusen tack för en härlig eftermiddag!


Bilder kommer senare ikväll....



Dagens vill ha: Nya kläder, speciellt en jacka.
Dagens klädsel: Leggings, jeans kjol och svart skjorta.
Dagens smink: Kladd kladd!
Dagens frisyr:
80 tals krull!

Dagens händelse: Lång frukost och prommis på morgonen, suttit ner och snick snackat med Marie, fika hos Anna, träffat alla ungarna.
Dagens låt
: Ingen...

Dagens planer: Käka kassler nu sedan blir det Barda med Wille.
Dagens saknad:
Kläder.

Dagens dummaste: Mitt mens humör.
Dagens sjukaste:
Lögner....

Dagens drog: Keso
Dagens roligaste: Att träffa familjen Söderblom och att Wille har haft det helt fantastiskt med brorsan och hans fru.
Dagens favvo: Mina nära och kära.
Dagens köp:
Hår...

Dagens goda gärning: Jag har bara varit dum idag
Dagens godis: Butter kaka

Dagens sundaste:
Positiva tankar

Dagens humör: Skit jobbigt humör idag, mycket tankar om livet och vart jag är påväg.
Dagens ord/mening: Förvirrad!

Inga kommentarer: