tisdag 8 mars 2011

Dagens....

Dagens vill ha: INSIKT!!!
Dagens klädsel: Bruna nike mjukisar och en over size tröja.
Dagens smink: All naturell idag med!!!
Dagens frisyr: Hästsvans, fy hur min frissa er ut nu alltså!
Dagens händelse: Jobbigt samtal som jag gruvar mig över.
Dagens låt: Hardcore Superstar - MOON SHINE idag med, poppas konstant!
Dagens planer: Precis solat, äta en lång lunch, pilates och spinning ikväll! :)
Dagens saknad: Att hänga med brorsan, måste plinga han idag så vi kan boka upp oss!
Dag
ens dummaste: Att jag fått en påminnelse på ett paket som jag aldrig fått en Avi på...Grr!
Dagens sjukaste: Vette fan, JAG kanske!
Dagens drog: Moon shine och det underbara vädret!
Dagens roligaste: Är deppig idag....
Dagens favvo: Min mamma, GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG!
Dagens köp: Ärr silikon kräm
Dagens godis: Nötter!
Dagens sundaste: Bytt ut alla mejeriprodukter till laktosfritt
Dagens humör: Smått deppig
Dagens ord: Big Brother

Inga kommentarer: