onsdag 30 mars 2011

Dagarna rullar på och förkylningen håller på att ta kål på mig!










Helvetet började redan i Lördags, denna jäkla förkylning som sakta men säkert smygit sig på mig och gav mig en käft smäll och jag har varit halvt deckad sedan dess. Idag känns det något bättre och jag tänker gå till jobbet ikväll varesig. Sjuklings dagarna har bestått utav bakning av mini cup cakes (helvete vad farligt goda dom blev, hand up för Mia!), goda mat trotts att jag har haft ont i halsen, testade pilates trotts förkylningen men jag insåg sedan att jag borde ha varit smartare än det. Bjuden på frukost hos bror har jag hunnit att blivit också :) himla mysigt!

BTW, loggade in och checkade vad jag skulle få tillbaka/betala tillbaka på skatteverket, men fy fan säger jag bara vilken besvikelse! Ska dock göra en om deklaration.

Nu blir det jobba i 2 nätter sedan ska jag mysa med lillgrabben hela helgen och bara ta hand om varandra :) blir nog inte så mycket bloggande, jag är dålig på det nu för tiden!

Inga kommentarer: